منتديات البيان لتفسير الرؤى والأحلام
أهلاً وسهلاَ بك في منتدياتنا
أهلاً وسهلاَ بك في منتدياتنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تفسير الرؤى والأحلام وفقاً للمنهج النبوي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ترتيب السرير برجاء التفسير جزاكم الله خيرا

كاتب الموضوعرسالة
رونق خاص

ترتيب السرير برجاء التفسير جزاكم الله خيرا Empty
مُساهمةموضوع: ترتيب السرير برجاء التفسير جزاكم الله خيرا   ترتيب السرير برجاء التفسير جزاكم الله خيرا Emptyالجمعة 29 أغسطس 2014 - 21:13

بياناتي الشخصية:
حالتي الاجتماعيةمطلقة ولدي بنت رضيعة
- موظفه -لا انتظر حمل -ملتزمة الحمد لله ولا اذكي نفسي علي الله
-
الحلم: انني في يوم جمعه في بيت والدي وكانه يوم فرحي وانا في غرفة بالبيت واجهز قميص نوم داخلي شفاف(شبكة) (في الواقع لا يوجد عندي مثله ووضعته علي السرير حتي البسه في هذه الليلة وارتب مفرش السرير كنوع من التجهيز لفرحي وحماتي تجلس بالخارج علي كرسي الصالون وانا قلت لنفسي كويس اننا نجدنا جديد لانها بتاع مناظر وكأن طليقي جاء ايضا بالخارج وكان واقف قصادها ولابس بدله فاتحة تقريبا بيضاء وانا اتفاجأت انه فرحي علي طليقي واضايقت وقلت لنفسي ازاي ارجع بعد اللي عمله معايا كله ده وزعلت من بابا لانه لم يخبرني وازاي اتفق معاهم وانا اعرف فجأة كده وبالاخص اني مش عاوزة ارجع
يارب تفسرولي الحلم ده باسرع وقت لانه قالقني ييا رب يحعله خيراني استحم بالحمام وبعدما خلصت استحمام كنت اغلق صنبور المياه فوجدت ان المياه لم تقفل ومازلت تخرج من الصنبور الدي بدش الاستحمام فرددت الاستعادة بالله من الشيطان الرجيم والاستعادة من الخبث والخبائث كثيرا حتي توقفت المياه عن النزول من الصنبور وخرجت من الحمام ومسكت جزمة لالبسها حتي انزل للشغل ( الجزمة:لونها سماوي وجلدها طري ومدورة من الامام (متسعة من الامام لها شكل مستدير ومريح لرجلي )

مع العلم اني كنت حلمت حلم قبل طلاقي (كان صابح طلاقي بعد ان نمت مهمومة من الطلاق ولا اعرف ماذا افعل بعدما تم الاتفاق علي الطلاق واخدت عفشي )
والحلم هو
اني استحم بالحمام وبعدما خلصت استحمام كنت اغلق صنبور المياه فوجدت ان المياه لم تقفل ومازلت تخرج من الصنبور الدي بدش الاستحمام فرددت الاستعادة بالله من الشيطان الرجيم والاستعادة من الخبث والخبائث كثيرا حتي توقفت المياه عن النزول من الصنبور وخرجت من الحمام ومسكت جزمة لالبسها حتي انزل للشغل ( الجزمة:لونها سماوي وجلدها طري ومدورة من الامام (متسعة من الامام لها شكل مستدير ومريح لرجلي )

ومن يوم فقط حلمت : ان انا وطليقي ومديره ووالدي معا في سيارة حمراء صغيرة 128 وكاننا ذاهبون للخطوبة ولكن زوجي تعب وقال مديره انه تعب وجاله ازمة قلبية فقال والدي لا خلاص مش هنكمل الخطوبة طالما جاله ازمة قلبية ونزلنا من السيارة كلنا وانا زعلت وبكيت وبعدها جاء شاب صغير كان يحادثني وكانه مهتم بي جدا ويعمل في الري وكل ما اتذكره شدة اهتمامه بي ولا اتذكر فيم كان يكلمني
اسفة لذكري كذا حلم ولكني والله احسست انها كلها مترابطة

ترتيب السرير برجاء التفسير جزاكم الله خيرا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جزاكم الله خيرا ارجو التفسير
» رأيت النبى صلى الله عليه و سلم و انا بعيد عن الطاعات !!!! افتونى فى رؤياى جزاكم الله خيرا
» أفتونا جزاكم الله خيرا
» أرجو التفسير جزاكم الله خير
» اريد تفسير حلمي جزاكم الله خيرا