منتديات البيان لتفسير الرؤى والأحلام
أهلاً وسهلاَ بك في منتدياتنا
أهلاً وسهلاَ بك في منتدياتنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تفسير الرؤى والأحلام وفقاً للمنهج النبوي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دينا

رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا Empty
مُساهمةموضوع: رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا   رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا Emptyالجمعة 22 أبريل 2011 - 19:06

السلام عليكم ورحمة الله يااستاذ عادل
اخويا على طول يحلم بحرامى يبقى عايز يقتلنا وتكررت كتير اخر مره لقى ان الحرامى دخل الباب بالعافيه وامى كانت اعده على الكمبيوتر وكان عايز يقتل امى وراح اخويا كان حيقتله راحت الرؤيا خلصت اختى بقى اخرمره حلمت بحرامى بيجرى وراها وكان عايز يقتلها ومعاه سكينه وبيطلع على السلم وهى سبقته ومستنياه ومسكه فى ايدها سكينه وخلصت ا لرؤيا السؤال هنا هل الحرامى ده بيكون فى الرؤيا ملك الموت عليه السلام ولا لاء عشان انا قرات فى كتاب تفسير الاحلام انه بيكون ملك الموت عليه السلام صح ولا لاء وجزاك الله خيرا ارجو الاجابه عن السوال وتفسير الرؤى
أ.عادل
معبر رؤى

رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا Empty
مُساهمةموضوع: رد: رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا   رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا Emptyالسبت 23 أبريل 2011 - 2:15

أختي رؤيا أخوك سيخلص أمك من هم يشغل تفكيرها ورؤيا أختك ستسلم وتنتصر على عدو بحجة وقوة معها وعليها بالقرآن والله أعلم وبالنسبة لتفسيرك فلا تفسري بالشر أبدا والكتب تفسر الرمز ولكن الرؤيا مجموعة رموز تتركب منها المعاني .

رؤيا اختى واخويا زى بعض ممكن يكون ملك الموت ولا لا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رؤيا الجبل والبركان و الموت
» رؤيا لزميلتى ممكن
» زفاف اختى الكبيرة
» وقفة بمكة مع ابى اختى وانا
» ممكن تفسير الحلم